Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Kära dagbok

Av Liv - 29 maj 2010 21:26

Kära dagbok, jag kände rent sponant för att göra ett litet inlägg här idag.

Denna dag har enbart bestått av tråkigt väder, i form av regn och åska.
Det vart bakluckeloppis i byn idag. Mamma och jag slängde ihop lite grejer att sälja från Olgas baklucka. Mammas ringblomssalva sålde som vanligt bra.
 Jag lyckade bli av med lite rat trots den ynkliga skara med folk som anlände med rälsbussen 11.36, de får igen efter några raska inköp kl; 12.30
Mysigt vart det i alla fall, träffade på Nina och Henrik som stod och sålde "kalvdans". Va det är de har jag ingen aning om.
 
Lyckades sälja min moped idag! Wiho! Nu har jag råd med första månadshyran, superlycklig! Är min nu 14-åriga kusin som kommer köra omkring med den i Domsjö.
Kanske han även förärar Själevad ett litet besök :)
 
Surrade med min bästis Ida imorse, hon åkte till Mallorka idag. Toksaknar henne. Men bra att jag inte flyttar förens den 9:onde, hon kommer hem den 4:de :)
Då ska vi surra som galningar. Uppfriskande!                 
 
Surrade med Ola idag också...Såklart...Han är ju nere i Småland för tillfället så vi höras på telefon tills det blir flytt. Går det med, men är ganska jobbigt att vara ifrån han.
Med andra ord, jag saknar min älskling! Längtar verkligen till falun flytten så vi får kramas varje dag!
 
Annars har den här dagen varit rätt så slapp, ganska rolig men samtidigt slapp. En skön dag med andra ord. :)
 
 
Ola

Ola

29 maj 2010 23:38

Gud vad vi ska kramas!!

http://naturengermigro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liv - 4 maj 2010 20:57

Jo jag vet jag är fortfarande dålig på att blogga. Nu sitter jag här i alla fall och tänkte väl skriva några rader. Har precis avslutat pjäsen Paraflax som jag regisserat. I den hade jag Marie och Lina som skådespelare. De var helt fantastiska o...

Av Liv - 13 april 2010 16:25

Jaha vi kör väl en kort uppdatering då...   Det har nyss varit påsklov, det har först spenderats i Röån. Sedan tog jag och ola bilen ner till småland och hans hemtrakter. Mysigt för mig som aldrig varit så långt söderut! Nästan som utomlands ;)...

Av Liv - 2 februari 2010 15:55


Älsklingen har nu åkt med sin klass till nåt som heter stockholmsgatorna, där de också ska tälta över natten. Galenskap! vilket betyder att jag nu är ensam och ska sova ensam i min lilla säng...Oj de va länge sen, kommer kännas konstigt. Men världe...

Av Liv - 28 januari 2010 13:18

Näe va?! Hur kunde jag ens för en sekund få för mig något så enfaldigt att jag skulle få gå på hockey ikväll? Självfallet inte, det blir genomdrag av "en midsommarnatts dröm" även denna kväll med början 17.30 och slut ca: 20.30   Men men så är ...

Av Liv - 27 januari 2010 18:19

Japp idag har man curlat då...Jo de gick alldeles finfint, jätte roligt var det också!!! :) Mitt lag, bestående av Marie, Jocke och jag :) ....Vann! Haha visserligen bara med ett poäng, men i alla fall :)   Snöstorm blev det idag som utlovat, doc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards