Alla inlägg under september 2009

Av Liv - 10 september 2009 22:24

Jaa God kväll på er då, har varit en rätt så mysig dag idag faktiskt. Började lite knöligt med denna förbaskade förkylning som inte riktigt vill släppa. Så mådde ganska pissigt imorse med ett öga som inte riktigt ville öppna sig, men gav med sig alltmer under dagens lopp :)'


Såg några fina pjäser idag som mina kära kollegor spelade upp, mycke bra och värda en stor eloge!

Efter fikat var det dags för lite mer teater lektion men en kort sådan, så efter det beslöt sig 8/10 klass medlemar att åka in till stan för att shoppa loss och äta lite god middag, vart inte riktigt en lyckad shoppning tur för mig då, men en fin bh och ett par handdukar införskaffades.


Nu har jag surrat med Johan ett slag och packat för hemfärd imorgon, ska bli kul att träffa mor och far igen :) Även fast det bara är ett par timmar, åker sedan till Johan  i Resele för att under lördagen avnjuta en kräftskiva med hans släkt, blir säkert trevligt, om man bortser från kräftorna >.<


Näe Bedtime! Puss och go natt!

Av Liv - 9 september 2009 09:37

Länge sedan nu då...Sitter vid skolans datorer och kom på att, kanske jag skulle uppdatera denna blogg igen då, va ju som bekant ett tag sedan :P


Har i alla fall börjat på Hampnäs teaterlinje nu och trivs jätte bra på skolan i mitt lilla internat rum. Har en bra klass med bra lärare så jag är nöjd :)


Denna dag bjuder i alla fall på en drama/improvisations lektion, typ dubbeltimme eller nåt :)

Ett tips är ju att gå in på, teaterlinjen.blogspot.com om ni vill hålla er mer uppdaterade iom vad som sker på denna skola i denna linje :)


Skriver mer i kväll.


PUSS!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards