Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Ensam och hårrullar.

Av Liv - 2 februari 2010 15:55

Älsklingen har nu åkt med sin klass till nåt som heter stockholmsgatorna, där de också ska tälta över natten. Galenskap! vilket betyder att jag nu är ensam och ska sova ensam i min lilla säng...Oj de va länge sen, kommer kännas konstigt.

Men världen går inte under under, imorn till middag ska de vara tillbaka, hoppas jag. Om de inte fryst ihjäl vill säga! Hemska tanke...Näe de här går bra!


Har just varit och lockat Annelis hår :) Ikväll blir det nån form av dans med faklor, hängde med på den grejen rent spontant vid fikat idag. Alltså jag ska vara med & dansa med en fakla...Jo detta blir spännande!


Helgen som var, följde Ola med mig hem till Röån. Vi fick se några renar på vägen, de är så fina :)

Lördagen for vi in till Solle en sväng, åt på Kina....Liv åt alldeles för mycke! Proppmätta for vi till Ida för att fika och bli ännu mer mätta, sen spelade vi singstar :) Mysigt att träffa min fina Ida <3 igen.

Söndag blev det skoter! Kul för älskling som varken åkt eller kört skoter förut, till lunch åt vi våfflor med glass och hjortronsylt! :)

Så en norrländsk helg blev det för min kära; Renar, hjortronsylt, zeunerts Portello och skoter!

Summa sumarum blev det en mysig trevlig helg i vackra Röån :)


                                              


                                           Puss och kram!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liv - 29 maj 2010 21:26


Kära dagbok, jag kände rent sponant för att göra ett litet inlägg här idag. Denna dag har enbart bestått av tråkigt väder, i form av regn och åska. Det vart bakluckeloppis i byn idag. Mamma och jag slängde ihop lite grejer att sälja från Olgas ba...

Av Liv - 4 maj 2010 20:57

Jo jag vet jag är fortfarande dålig på att blogga. Nu sitter jag här i alla fall och tänkte väl skriva några rader. Har precis avslutat pjäsen Paraflax som jag regisserat. I den hade jag Marie och Lina som skådespelare. De var helt fantastiska o...

Av Liv - 13 april 2010 16:25

Jaha vi kör väl en kort uppdatering då...   Det har nyss varit påsklov, det har först spenderats i Röån. Sedan tog jag och ola bilen ner till småland och hans hemtrakter. Mysigt för mig som aldrig varit så långt söderut! Nästan som utomlands ;)...

Av Liv - 28 januari 2010 13:18

Näe va?! Hur kunde jag ens för en sekund få för mig något så enfaldigt att jag skulle få gå på hockey ikväll? Självfallet inte, det blir genomdrag av "en midsommarnatts dröm" även denna kväll med början 17.30 och slut ca: 20.30   Men men så är ...

Av Liv - 27 januari 2010 18:19

Japp idag har man curlat då...Jo de gick alldeles finfint, jätte roligt var det också!!! :) Mitt lag, bestående av Marie, Jocke och jag :) ....Vann! Haha visserligen bara med ett poäng, men i alla fall :)   Snöstorm blev det idag som utlovat, doc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards